بهترین پاور بانک

راهنمای خرید بهنرین  پاور بانک :

برترین مدل پاور بانک در سال 2017 :

  1. Zendure A2
  2. Anker PowerCore 10,000
  3. Omnicharge
  4. RavPower PowerStation Series 20100mAh
  5. CHJGD UltraCompact Power Bank
گوشی های همراه هر سال  پر سرعت تر می شوند  اما هر چقدر گوشی ها قدرتمندتر می شوند قابلیت زمانی باتری  آن ها کاهش می یابد. از طرفی عمر باتری ها به مرور زمان کاهش می یابد. اگر شما برای گوشی همراه ، تبلت یا سایر لوازم الکترونیکی خود نیازمند باتری اضافه باشید  شما به یک پاور بانک احتیاج خواهید داشت .
شاید شما این تصور را داشته باشید که همه پاور بانک ها مثل هم هستند اما این تصور نادرستی است . پاور بانک های باریک  فقط یک بار می توانند گوشی شما را شارژ کنند و پاور بانک های کمی ضخیم نر دو یا سه بار می توانند گوشی شما را شارژ کنند. ولی پاور بانک های قوی می توانند گوشی شما  را بیش از ده بار شارژ نمایند. تعداد دفعاتی که یک پاور بانک می تواند گوشی شما را شارژ نماید بستگی به میزان میلی آمپری دارد که بر روی بدنه آن درج گردیده است هیچ پاور بانکی  نمی تواند بصورت 100% انرژِی خود را منتقل نماید چرا که مقداری از انرژی  در اثر جریان شارژ و  گرما تلف می شود. 
استاندارد صنعتی  مصرف بهینه انرزی  بین 60 تا 70 درصد است  و اگر این میزان بر روی پاور بانک درج نشده باشد شما آن را در عمل متوجه می شوید. اما بازدهی انرژی برخی از پاور بانک ها در حدود 90% می باشد و این به معنای شارژ بیشتر توسط این پاور بانک ها می باشد.
ورودی و خروجی پاور بانک ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشند . برخی از پاور بانک ها دارای خروجی شارژ سریع   3.0 و   استانداردهای usb c هستند و برخی دیگر نیز این خصوصیات را علاوه در قسمت خروجی ، در قسمت ورودی نیز دارا می باشند 
این موارد باعث شارژ سریعتر گوشی و خود پاور بانک می گردد.
 
از دیگر موارد قابل اهمیت طراحی شکل ظاهری پاور بانک می باشد . برخی از پاور یانک ها علیرغم یکسان بودن قدرت خروجی شان از ظرافت بیشتری برخودار هستند  .